Hotelli Pieksämäellä

Tällä sivulla Pieksämäen viihtyisin hotelli vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin.

Asiaa on sekä yrityksille että yksityisvieraillemme.

Jäikö jotain puuttumaan? Laita meille sähköpostia asiasta osoitteeseen info(@)pieksanlinna.fi

Miten voin tehdä varauksen?
Miten peruutan tai muutan varauksen?

Sähköpostilla osoitteeseen info @ pieksanlinna.fi

Mitkä ovat peruutusehdot?
Mitkä ovat sisään- ja uloskirjautumisajat?
Milloin ja miten saan ovikoodin?
Onko teillä palvelunumeroa?
Mikä on huollon numero ongelmatilanteissa?
Mitä maksutapoja Hotelli Pieksänlinna hyväksyy?
Unohdin jotain hotelliin. Miten toimin?

Kysy ensin hotellilta osoitteesta info(@)pieksanlinna.fi. Hotellista löydetyt tavarat toimitetaan myöhemmin Pieksämäen poliisilaitokselle,  josta niitä voi tiedustella numerosta 0295 415 436 (ma–ke 13.00–15.00, pe 13.00–15.00)

Onko hotellissa Wi-Fi-yhteys?
Onko hotellissa pysäköintimahdollisuuksia?
Onko hotellissa ravintolaa/aamiaista?
Onko vauvansänkyjä saatavilla?

Varustukseemme kuuluu yksi vauvan matkasänky, kirjoita tarve varauksen lisätietokenttään.

Voiko hotelliin ottaa lemmikin mukaan?

Lemmikit Pieksänlinnassa on kielletty, jotta myös eläinallergiset vieraamme voivat viihtyä.

Yrityspalvelu: Tarjoatteko yrityshintoja tai alennusta?

Emme varsinaisesti, sillä hintamme ovat erittäin kohtuulliset jo sellaisenaan.

Yrityspalvelu: Tarvitsen ALV% erittelyn kuittiin, mistä saan moisen?

Varausjärjestelmämme Bedify lähettää sinulle automaattisesti ALV eritellyn kuitin.

Yrityspalvelu: Voiko majoituslaskun maksaa yrityksen nimissä ja tarjotaanko laskutusvaihtoehtoja?

Mikäli tahdot maksaa yrityksen varauksen laskulla, ota yhteyttä osoitteeseen yrityspalvelut(@)pieksanlinna.fi

Yrityspalvelu: Voinko tehdä varauksen asiakkaan puolesta?

Varausmoottorimme Bedify mahdollistaa suoraan sivuilta tehdyn yritysvarauksen, jolloin voit täyttää yrityksen tiedot ja vieraan tiedot erikseen.