Hotelli Pieksämäellä

Tällä sivulla Pieksämäen viihtyisin hotelli vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin.

Asiaa on sekä yrityksille että yksityisvieraillemme.

Jäikö jotain puuttumaan? Laita meille sähköpostia asiasta osoitteeseen info(@)pieksanlinna.fi

Miten voin tehdä varauksen?
Miten peruutan tai muutan varauksen?

Sähköpostiin saamallasi varausnumerolla pystyt muuttamaan varaustasi tai peruuttamaan sen kotisivumme alalaidassa olevasta kohdasta ”varaustenhallinta” tai suoraan tästä!

Mitkä ovat peruutusehdot?
Mitkä ovat sisään- ja uloskirjautumisajat?
Milloin ja miten saan ovikoodin?
Onko teillä palvelunumeroa?
Mikä on huollon numero ongelmatilanteissa?
Mitä maksutapoja Hotelli Pieksänlinna hyväksyy?
Unohdin jotain hotelliin. Miten toimin?

Kysy ensin hotellilta osoitteesta info(@)pieksanlinna.fi. Hotellista löydetyt tavarat toimitetaan myöhemmin Pieksämäen poliisilaitokselle,  josta niitä voi tiedustella numerosta 0295 415 436 (ma–ke 13.00–15.00, pe 13.00–15.00)

Onko hotellissa Wi-Fi-yhteys?
Onko hotellissa pysäköintimahdollisuuksia?
Onko hotellissa ravintolaa/aamiaista?
Onko vauvansänkyjä saatavilla?

Varustukseemme kuuluu yksi vauvan matkasänky, kirjoita tarve varauksen lisätietokenttään.

Voiko hotelliin ottaa lemmikin mukaan?

Lemmikit Pieksänlinnassa on kielletty, jotta myös eläinallergiset vieraamme voivat viihtyä.

Yrityspalvelu: Tarjoatteko yrityshintoja tai alennusta?

Emme varsinaisesti, sillä hintamme ovat erittäin kohtuulliset jo sellaisenaan.

Yrityspalvelu: Tarvitsen ALV% erittelyn kuittiin, mistä saan moisen?

Varausjärjestelmämme ei moista vielä automaattisesti tee, mutta voit pyytää varausnumeroa vastaan erillisen kuitin osoitteesta yrityspalvelut (@) pieksanlinna.fi

Yrityspalvelu: Voiko majoituslaskun maksaa yrityksen nimissä ja tarjotaanko laskutusvaihtoehtoja?

Mikäli tahdot maksaa yrityksen varauksen laskulla, ota yhteyttä osoitteeseen yrityspalvelut(@)pieksanlinna.fi

Yrityspalvelu: Voinko tehdä varauksen asiakkaan puolesta?

Voit! Lähetä sähköpostia osoitteeseen, yrityspalvelut(@)pieksanlinna.fi ja anna majoituspäivät, asiakkaan etu- ja sukunimi sekä osoite. Lisäksi asiakkaan puhelinnumero ja sähköpostiosoite johon varausvahvistus ja huonekoodi lähetetään. Muista mainita myös, varataanko aamiainen (tiistaista sunnuntaihin) sekä tietenkin sähköpostiosoite mihin lasku voidaan ohjata.