Usein kysytyt kysymykset
Tällä sivulla Pieksämäen viihtyisin hotelli vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin.
Asiaa on sekä yrityksille että yksityisvieraillemme.
Jäikö jotain puuttumaan? Laita meille sähköpostia asiasta osoitteeseen info(@)pieksanlinna.fi
Miten voin tehdä varauksen?
Varauksen voi tehdä vain Hotelli Pieksänlinnan verkkosivujen kautta.
Miten peruutan tai muutan varauksen?
Sähköpostiin saamallasi varausnumerolla pystyt muuttamaan varaustasi tai peruuttamaan sen kotisivumme alalaidassa olevasta kohdasta ”varaustenhallinta” tai suoraan tästä!
Mitkä ovat peruutusehdot?
Ks. varausehdot
Mitkä ovat sisään- ja uloskirjautumisajat?
Sisäänkirjautumisaika on kello 15:00 ja uloskirjautumisaika kello 12:00
Milloin ja miten saan ovikoodin?
Ovikoodi tulee tekstiviestinä antamaasi numeroon sisäänkirjautumispäivänä viimeistään kello 14:50.
Onko teillä palvelunumeroa?
Nykyaikaisena itsepalveluhotellina, meillä ei ole erillistä palvelunumeroa.
Mikä on huollon numero ongelmatilanteissa?
0400 650 660 – numero palvelee ympäri vuorokauden, esim. jos lukko ei jostain syystä toimi tai huomaat ongelmia hotellin puitteissa.
Mitä maksutapoja Hotelli Pieksänlinna hyväksyy?
Hyväksyttyjä maksutapoja ovat yleisimmät maksukortit, PayPal sekä Apple Pay ja Google Pay.
Unohdin jotain hotelliin. Miten toimin?
Kysy ensin hotellilta osoitteesta info(@)pieksanlinna.fi. Hotellista löydetyt tavarat toimitetaan myöhemmin Pieksämäen poliisilaitokselle, josta niitä voi tiedustella numerosta 0295 415 436 (ma–ke 13.00–15.00, pe 13.00–15.00)
Onko hotellissa Wi-Fi-yhteys?
Kaikille vieraillemme tarjotaan ilmainen Wi-Fi.
Onko hotellissa pysäköintimahdollisuuksia?
Hotellivieraillemme on pysäköintipaikat kiinteistön sisäpihalla, missä myös Hotellin sisäänkäynti sijaitsee.
Onko hotellissa ravintolaa/aamiaista?
Ravintolaa meillä ei ole, emmekä tarjoile aamiaista, mutta Pieksämäen hyvät ruokapaikat sijaitsevat vain muutaman korttelin sisällä ja huoneen jääkaappiin mahtuu mukavasti eväät.
Onko vauvansänkyjä saatavilla?
Varustukseemme kuuluu yksi vauvan matkasänky, kirjoita tarve varauksen lisätietokenttään.
Voiko hotelliin ottaa lemmikin mukaan?
Lemmikit Pieksänlinnassa on kielletty, jotta myös eläinallergiset vieraamme voivat viihtyä.
Yrityksille ja yhteistyökumppaneille
Yrityspalvelu: Tarjoatteko yrityshintoja tai alennusta?
Emme varsinaisesti, sillä hintamme ovat erittäin kohtuulliset jo sellaisenaan.
Yrityspalvelu: Tarvitsen ALV% erittelyn kuittiin, mistä saan moisen?
Varausjärjestelmämme ei moista vielä automaattisesti tee, mutta voit pyytää varausnumeroa vastaan erillisen kuitin osoitteesta yrityspalvelut (@) pieksanlinna.fi
Yrityspalvelu: Voiko majoituslaskun maksaa yrityksen nimissä ja tarjotaanko laskutusvaihtoehtoja?
Mikäli tahdot maksaa yrityksen varauksen laskulla, ota yhteyttä osoitteeseen yrityspalvelut(@)pieksanlinna.fi
Yrityspalvelu: Voinko tehdä varauksen asiakkaan puolesta?
Voit! Lähetä sähköpostia osoitteeseen, yrityspalvelut(@)pieksanlinna.fi ja anna majoituspäivät, asiakkaan etu- ja sukunimi sekä osoite. Lisäksi asiakkaan puhelinnumero ja sähköpostiosoite johon varausvahvistus ja huonekoodi lähetetään. Muista mainita myös, varataanko aamiainen (tiistaista sunnuntaihin) sekä tietenkin sähköpostiosoite mihin lasku voidaan ohjata.